środa, 1 kwietnia 2015

Muzyczni ulubiency marca

©picjumbo.com

Pani dyrektor szkoły, do której chodzę uparcie twierdzi, że "muzyka łagodzi obyczaje" i przed każdą uroczystością każe nam puszczać spokojne melodie. Co prawda i tak jest zamieszanie, klasy wchodzą ja chcą, a harmider jest jeszcze większy, ale... 

Posłucham jej rad i dokonam otwarcia Biegnij ze mną postem muzycznym. ;)

Oto kilka najczęściej puszczanych przeze mnie w marcu piosenek. 


Organek - Głupi ja 
Kiedy pierwszy raz usłyszałam Organka nie spodobało mi się. Za parę dni przesłuchałam całą płytę jeszcze raz. I jeszcze raz. I... jeszcze dużo razy... Jestem absolutnie zakochana w całej płycie! Idealna na szybkie poranki.

Ghostpoet - X Marks The Spot
Nie jestem w stanie wyrazić jak bardzo mi się podoba! Uwielbiam męskie, leniwe głosy. A obecność Nadine Shah w tle tworzy bardzo zmysłowe połączenie.

Lana del Rey - Ultaviolence & Blue Jeans
 Nie mogłam się zdecydować, którą piosenkę Lany dodać. Marzec to zdecydowanie okres Lanaismu, a prawdopodobnie i w kwietniu będzie królować jej wspaniały głos.

Hozier - Sedated

 Praktycznie każda piosenka Hoziera sprawia, że mam ciarki na plecach. Sedated jest perfekcyjna na wieczorne spacery.

Fismoll - Let's play bird
Dedykowana wszystkim, którzy uważają, że Polacy nie potrafią śpiewać... ;) 

Na koniec coś co podoba się tylko niektórym... W lutym byłam na koncercie Kabanosa i cały czas mnie trzyma! Uwielbiam ich! Są niesamowici - mili, otwarci i chętnie rozmawiają z fanami, nawet tymi z obsesją na ich punkcie w wiankach na głowach i z różowymi różdżkami w dłoniach. :) 

Nie mogłam się (znowu!) zdecydować, więc z ciężkim sercem umieszczam trzy, które zawsze chwytają mnie za serce.
Kabanos - Czary-mary, Auta Aleksa & Snob



A w kwietniu mam w planach wrócić do klasyki: Queen, The Doors, The Beatles i dokładniej zapoznać się z Arctic Monkeys.

Trzymajcie się! :)

3 komentarze:

  1. Uwielbiam większość piosenek Lany :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super piosenki ;)

    pytałaś u mnie na blogu gdzie można kupić olej kokosowy.. więc możesz szukać w zwykłych sklepach spożywczych które mają pułki ze zdrową żywnością :) powinnaś go tam znaleźć

    http://thejustysiablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!
Proszę o nie zostawianie linków - i tak zajrzę na Wasz profil. :)

Obserwatorzy

Layout by Yassmine