środa, 26 sierpnia 2015

The Sick Book Tag!

Myślałam, że zmniejszając częstotliwość postów z trzech na dwu w tygodniu pisanie postów będzie jeszcze mniej problematyczne niż zwykle. Wyszło jak wyszło - całkowicie przestały się pojawiać. Dlatego poprzedni grafik wraca i mam nadzieję, że liceum będzie łaskawe i dam radę być systematyczna.

Dziś przychodzę do Was z pierwszym tagiem na Biegnij ze mną. Mam wielką ochotę odpowiedzieć na parę pytań, a nie przepadam za tymi popularnymi w Polsce, zwyczajnie mi się znudziły. Dlatego przedstawiam Wam The Sick Book Tag, czyli książkowe-choroby tag. Nie widziałam go jeszcze w polskiej blogosferze, choć dość prawdopodobne, że już się pojawił. :)


1) CUKRZYCA -  baaardzo słodka książka
"Love, Rosie". Gorzko-słodka opowieść, w której jestem zakochana, mimo, że minęło pół roku od kiedy ją przeczytałam. Cudowna!

2) OSPA WIETRZNA - książka, którą przeczytałeś raz, ale nie zrobisz tego ponownie
Cała seria "Niezgodnej". Czytałam, zbiorowa recenzja dostępna tutaj, ale raczej nie zrobię tego ponownie. Była dla mnie zbyt przeciętna.

3) GRYPA - książka, która zaraża jak wirus
Nie do końca rozumiem o co chodzi. Dla mnie takie książki to "Hopeless" oraz "Gwiazd naszych wina" - powieści, które są WSZĘDZIE, wszyscy je polecają, a ja za nimi nie przepadam.

4) MENSTRUACJA - książka, którą czytasz każdego roku, miesiąca, bądź częściej
No cóż, to nie choroba, ale serio, nie znalazłam bardziej chorobowego znaczenia słowa The Cycle. :))
"Harry Potter". Nawet nie wiem ile razy już ją czytałam, ale wiem, że nigdy nie przestanę. Na Harry'ego nigdy nie będę za stara, Harry nigdy mi się nie znudzi.

5) BEZSENNOŚĆ - książka, przy której przetrwałeś noc
Nie ma książki, przez którą nie przespałabym nocy. Zwyczajnie nie potrafię czytać późnym wieczorem. Pamiętam jednak, że byłam na tyle oczarowana "Zapachem miasta po burzy", że nie mogłam się oderwać i poszłam spać zdecydowanie zbyt późno.

6) AMNEZJA - książka, której nie pamiętasz, która nie zapadła ci w pamięć
"Saturn". Przedziwna książka.

7) ASTMA - książka, która zapiera dech w piersi
"Jeden dzień", opowieść, którzy niektórzy (w tym ja) kochają, a innym kompletnie nie przypadła do gustu. Mi zdecydowanie zapierała dech w piersi.

8) NIEDOŻYWIENIE - książka, której brakowało pomysłu
"Ludzie to wilcy" - może nie tyle co zupełnie pomysłu, jednak brak jej oryginalności.

9) CHOROBA LOKOMOCYJNA - książka, która zabiera cię w podróż do innego miejsca i czasu
Nie powiem "Harry Potter". Nie powiem "Harry Potter". No dobra, może jestem monotonna, ale co ja poradzę na to, że wielbię Harry'ego tak bardzo.

To by było na tyle. Dajcie znać, jakie byłyby Wasze odpowiedzi. A jeśli tylko macie ochotę weźcie udział w zabawie i nie zapomnijcie zostawić link. :)

//Mam nadzieję, że dobrze przetłumaczyłam pytania. :)) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz!
Proszę o nie zostawianie linków - i tak zajrzę na Wasz profil. :)

Obserwatorzy

Layout by Yassmine