poniedziałek, 4 maja 2015

Wyzwanie: 7 seriali, które muszę obejrzeć!


Aktualnie oglądam jedynie dwa seriale - Pretty Little Liars i Hannibala. W obu przypadkach jestem na bieżąco i mam ochotę na coś nowego. Od czego polecacie zacząć? ;)
Przedstawiam Wam listę siedmiu seriali, które spróbuję obejrzeć.

1. Gomorra (2014-?)

Opis z Filmwebu: Jeden z przywódców kamorry trafia do więzienia. Rozpoczyna się walka o przejęcie władzy w mafii.
Krótki, bo jedynie jedno-sezonowy (choć w tym roku ma być drugi) serial o interesującej mnie ostatnio tematyce. 

2. Homeland (2011-?) 

Opis z Filmwebu: Po ośmiu latach niewoli w Iraku sierżant korpusu piechoty morskiej powraca do Stanów Zjednoczonych jako bohater. Agentka CIA podejrzewa, że może on planować zamach terrorystyczny. 
Gdy tylko zobaczyłam obsadę wiedziałam, że muszę go zobaczyć! Damian Lewis - kochany Winters z "Kompani Braci". A ile dostał nagród! 21 plus 55 nominacji. Mam nadzieję, że faktycznie na nie zasługuje. 
Obecnie posiada cztery sezony, w tym roku ma ukazać się piąty. 

3. The Last Man on Earth(2015-?) 

Opis z Filwebu: W świecie pochłoniętym przez zarazę ocalały mężczyzna poszukuje towarzysza niedoli.

4. Shameless - Niepokorni(2011-?) 
Opis z Filmwebu: Fiona sama wychowuje piątkę rodzeństwa, gdyż jej matka zostawiła rodzinę, zaś ojciec jest nieustannie pijany. 
Opis mnie nie zachęca, jednak ze wszystkich stron słychać zachwyt nad serialem. Zobaczę i Wam dam znać czy moim zdaniem warto poświęcić na niego czas.

5. Once upon a time (2012-?)

Opis z Filmwebu: Na bohaterów bajek dla dzieci zostaje rzucona klątwa. Przeniesieni do miasteczka Storybrook prowadzą normalne życie nie pamiętając tego kim są. Uratować ich może tylko córka Śnieżki - Emma. 
Moje drugie podejście do serialu. Stwierdziłam, że do niego wrócę po recenzji Zaczytanej - zwariowanej. Cztery sezony - czwarty w trakcie publikacji.

6. Suits (2011-?)

Opis z Filmwebu: Dzięki swojej fotograficznej pamięci i ponadprzeciętnej inteligencji Mike Ross zdobywa pracę u Harveya Spectera. Jednak firma, w której pracuje, zatrudnia jedynie prawników z Uniwersytetu Harvarda. 
Cztery sezony. 

7. House of Cards (2013-?) 

Opis z Filmwebu: Francis Underwood jest bezwzględnym politykiem próbującym się zemścić na prezydencie, który pominął go przy obsadzeniu stanowiska sekretarza stanu.
Nie mogę się zdecydować: lepiej najpierw obejrzeć serial czy przeczytać książkę?

Zdecydowanie mam co oglądać! :)
Do napisania w czwartek! 


3 komentarze:

  1. Muszę w końcu znaleźć czas na House of Cards :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się właśnie zastanawiam jak znajdę czas na całą siódemkę. :D

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz!
Proszę o nie zostawianie linków - i tak zajrzę na Wasz profil. :)

Obserwatorzy

Layout by Yassmine