wtorek, 30 czerwca 2015

Kulturalne podsumowanie: czerwiec

Więc... Koniec. Skończyłam gimnazjum, pożegnałam świetnych ludzi, cudownych nauczycieli i pora ruszać dalej! Czerwiec był miesiącem stresu, ale i wielu cudownych chwil, których nigdy nie zapomnę. 

Przeczytałam pięć całych książek plus zaczęłam dwie, które w lipcu z pewnością skończę. Nie uważam, aby ten wynik był "słaby", a wszystko dzięki Darii z Więcej Książków i jej wpisie "Czytam powoli, nie mów nikomu!". 

Jeśli jesteście ciekawi jakie książki udało mi się przeczytać, jakie filmy oraz seriale obejrzeć



KSIĄŻKI
W czerwcu przeczytałam:
3. "Grand" Janusz L. Wiśniewski
4. "Jeden dzień" David Nicholls
5. "Saturn" Jacek Dehnel

+ 190 stron "Harry'ego Pottera i Kamienia Filozoficznego" J.K. Rowling oraz 166 stron "Aminaty" Lawrence Hill. 

Co daje łącznie 12 cm do wyzwania "Przeczytam tyle, ile mam wzrostu". 

Liczba przeczytanych stron: 2265!

Najbardziej do gustu przypadł mi "Jeden dzień", a najmniej "Ludzie to wilcy". 


FILMY
Obejrzałam aż dziesięć filmów! Ulubieńcami są: Motyl Still Alice, Fotograf, Czarny łabędź oraz Jeden dzień, a anty-ulubieńcem Jurassic World. Chyba nigdy nie przekonam się do produkcji o dinozaurach. 

1. Jurassic World (2015)
2. Motyl Still Alice (2014)
3. Fotograf (2014)
4. Mapy gwiazd (2014)
5. Czarny łabędź (2010)
6. Jeden dzień (2011)
7. Zbliżenia (2014)
8. 2:37 (2006)
9. 4 miesiące, 3 tygodnie i 2 dni (2007)
10. Annie Hall (1977)

SERIALE 
Obejrzałam My Mad Fat Diary (cudowny! Strasznie żałuję, że nie mogę nigdzie znaleźć trzeciego sezonu z polskimi napisami), Faking It. Zobaczyłam parę odcinków American Horror Story: Asylum i sama nie wiem czy kontynuować. Poza tym jestem na bieżąco z Pretty Little Liars oraz Hannibalem

PLANY NA LIPIEC
...nie istnieją! Nie wiem ile czasu znajdę na czytanie oraz oglądanie. Wyjdzie w praniu, stawiam na spontaniczność.

Trzymajcie się ciepło!

4 komentarze:

  1. Gratuluję wyniku :)
    Życzę udanych wakacji i powodzenia w szkole średniej :)
    Serial My Mad Fat Diary fajnie brzmi, zaraz obczaję o czym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :)
      Zobacz koniecznie, jest świetny. :)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz!
Proszę o nie zostawianie linków - i tak zajrzę na Wasz profil. :)

Obserwatorzy

Layout by Yassmine