piątek, 3 lipca 2015

Filmowe polecanki #1

Witam Was w pierwszych Filmowych polecankach, czyli czterech filmach obejrzanych przeze mnie, które gorąco Wam polecam.

Zapraszam.


Amelia (2001)
Jeśli jest tu osoba, która Amelii jeszcze nie widziała - marsz przed ekran i nadrabiać! :) Może to przez moją sympatię do francuskich filmów, może przez przecudne zakończenie, ale ten film zawsze poprawia mi humor, a sama myśl o nim sprawia, że się uśmiecham. I jeszcze ta muzyka...
Opis z Filmwebu: Żyjąca sama w wielkim Paryżu Amelia postanawia, że będzie uszczęśliwiać ludzi.
Czas trwania: 2 godziny 9 minut

Księżna (2008)
Jak na razie mój ulubiony dramat, na którym ryczałam jak głupia. Filmy kostiumowe to jeden z gatunków, które oglądam najchętniej, a obsada Księżnej (Keira Knightley oraz Relph Fieenes - jedni z moich ulubionych aktorów) sprawia, że polecam ją każdemu.
Opis z Filmwebu: XVIII-wieczna Anglia. Księżna Georgiana Cavendish wiedzie ekstrawaganckie, pełne politycznych i miłosnych intryg życie. Małżeństwo z księciem Devonshire przynosi jej sławę i uznanie, ale okazuje się też piekłem.
Czas trwania: 1 godzina 50 minut

Respire (2014)
Obejrzany zupełnie przypadkowo, jednym tchem, niesamowicie przygnębiający ze świetnym klimatem. Arcydzieło!
Opis z Filmwebu: Do maturalnej klasy Charlie dołącza nowa koleżanka. Przyjaźń między dziewczynami przeradza się w skomplikowaną, destrukcyjną relację.
Czas trwania: 1 godzina 31 minut

Ostania miłość Pana Morgana (2013)
Uprzejmie przepraszam wszelkie osoby, które francuskich filmów nie lubią za trzecią taką produkcję w zestawieniu. Uwielbiam Clémence Poésy (Fleur z "Harry'ego Pottera"), uwielbiam ten klimat, uwielbiam ten film. :)
Opis z Filmwebu: Po śmierci ukochanej żony emerytowany profesor pogrąża się w depresji. Przypadkiem poznaje młodą nauczycielkę tańca, która zmienia jego podejście do życia.
Czas trwania: 1 godzina 50 minut

Widzieliście coś? 
Co uważacie o nowej serii? Warto ją kontynuować? 
A może Wy coś mi polecicie? :)

//Za dwie godziny dowiem się czy dostałam się do wybranej szkoły. Trzymajcie kciuki!  

3 komentarze:

  1. bardzo fajna seria :)
    Respire wydaje się ciekawy :)
    Ja muszę koniecznie obejrzeć Into te wild :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cały czas zabieram się za "Księżną", ale... nie mogę się zebrać xD

    melomol.blgospot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Z Twoich propozycji kojarzę jedynie "Amelię", lecz nie miałam okazji jej jeszcze obejrzeć :)
    Z mojej strony polecam "Co gryzie Gilberta Grape'a?" oraz "Requiem dla snu"
    Zapraszam również na mojego bloga, gdzie znajdziesz więcej ciekawych tytułów.
    www.bbestofthebest.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!
Proszę o nie zostawianie linków - i tak zajrzę na Wasz profil. :)

Obserwatorzy

Layout by Yassmine