czwartek, 9 lipca 2015

Liebster Blog Awards

Zostałam nominowana przez Angelikę z Hope in books do Liebster Blog Awards (dziękuję! :)). Bardzo się ucieszyłam, gdy dowiedziałam się, że będę miała okazję odpowiedzieć na te jedenaście pytań, może dowiecie się o mnie nieco więcej.


1. Grasz w gry komputerowe?
Tak, jestem szczęśliwą posiadaczką Simsów 3 i sporej ilości dodatków do niej. Co jakiś czas zaglądam do mojej rodzinki Ćwieków. ;) Poza tym zdarza mi się pograć w "Harry'ego Pottera i Insygnię Śmierci II", ale za bardzo denerwuję się, że zostanę zabita i nie sięgam po nią często. :))

2. Dlaczego akurat taka nazwa bloga?
Kojarzycie piosenkę Maanamu "Biegnij razem ze mną"? Właśnie z tego zapożyczyłam nazwę bloga. A akurat taka, ponieważ początkowo miał być blogiem z postami związanymi ze zdrowym trybem życia, bieganiem, sportami. Mimo zmienionej tematyki, nazwa pozostała, bo mam do niej sentyment.

3. Masz jakieś domowe zwierzątko?
Mam biszkoptową Labradorkę - Pyzę, którą kocham nad życie. 

4. Najlepsza książka jaką przeczytałaś w 2015?
Z pewnością "Zapach miasta po burzy" Olgierda Świerzewskiego, pierwsza przeczytana w tym roku, i jak do tej pory najlepsza. 

5. Ulubiona piosenka? 
Na ten temat planuję napisać cykl notek. Wypatrujcie, bo będzie (mam nadzieję) ciekawie. :)

6. Najgrubsza książka jaką przeczytałaś?
"Harry Potter i Zakon Feniksa" 955 stron przeczytanych w jeden dzień. Jezu, naprawdę kocham tą część. 

7. Wygrałaś coś kiedyś?
Tak! "Jak zostać królem" z bloga Notatnik kulturalny. Cały czas jestem w szoku!

8. Ulubiony serial?
Ogólnie oglądam pięć seriali - Pretty Little Liars, Hannibal, American Horror Story: Asylum, Faking it i My Mad Fat Diary. Moje ulubione to Hannibal (świetni aktorzy, niepowtarzalny klimat, pięknie nakręcony, cudowny montaż) oraz My Mad Fat Diary (łamanie stereotypów, pokazanie trudnych tematów w przystępny dla młodzieży sposób, muzyka, ubrania i oczywiście Finn!). 

9. W jakich okolicznościach masz problemy z zasypianiem?
W żadnych - zawsze zasypiam bez problemu. 

10. Co w ogóle sądzisz o 'Liebster Blog Award'?
Jeśli pytania są ciekawe uważam, że to świetny sposób na poznanie bliżej autora bloga. Sama z chęcią czytam takie posty. 

11. Ile książek w tygodniu potrafisz przeczytać? 
To zależy od bardzo wielu czynników. Jestem w stanie przeczytać i siedem, ale niestety czasu zwykle brakuje. :( 

I to wszystkie pytania! Bardzo dziękuję za nominację. Dobrze się bawiłam odpowiadając na pytania, mam nadzieję, że i Wy nie zanudziliście się czytając moje odpowiedzi. 

Ja nikogo nie nominuję - jeśli chcecie, dajcie znak chętnie Was nominuję, z edytuję post i dodam pytania. <3 

Pozdrawiam ciepło! :) 



1 komentarz:

  1. Bardzo dziękuję za odpowiedzi, też gram w Sims 3 :D A co do seriali to gorąco polecam "Revenge". Najlepszy jaki w życiu oglądałam, nie można się przy nim nudzić. Szkoda, że mam go już za sobą :c

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!
Proszę o nie zostawianie linków - i tak zajrzę na Wasz profil. :)

Obserwatorzy

Layout by Yassmine